Periptero: je t'aime moi non plus
The filmmaker has travelled all over the Switzerlan. It offers a very interesting and insightful look at the history and transformations of kiosks in Greece between 2011 and 2021. They are still meeting points and places of Community encroachment. In 1911, after the war in the Balkans, they were first a social aid to the victims and their families. Then the “Periptera” evolved in parallel with Greek society and epochs.