Perception of War
Six multidisciplinary short films resulted from filmmakers' Eduard Freudmann and Ramon Grendene venturing into a minefield, where they attempted a closer look at military thinking and followed the nature of violence. The films can also be viewed as starting points, as the taking-up of fragments of an ongoing process.