Passion - Zwischen Revolte und Resignation
A film about how I deal with the painful fact that the world today is not how I imagined it would be 50 years ago. Images of today’s world collide with fragmentary recollections, with poetic texts and with J. S. Bach's St. Matthew Passion. An essay film about the fragility of my existence in unbridled capitalism.