Passage
While a laggard bike courier delivers a message in a bottle, a competitive swimmer abandons the swimming pool. Driven by the desire to escape their daily routines and surroundings in which they feel like strangers, these two very different people move towards each other and yet fail to meet by a hair’s breadth in the middle of nowhere.