pas de deux
Jon moves to New York City for his studies by integrating Columbia University’s diving team while Peter wanders the Jordanian desert, sick and doubting his way of life. Both brothers are tested by their geographic location, often discovering that it can harbor more confinement than freedom. Within these moments of separation the already great distance between them becomes even wider.