Partage de Connexion
During a fancy drinks party, the conversation between two friends drifts onto the subject of sharing. Lucie expresses her scepticism about the need to share in life. Wanting to change her mind, Sélène fails to notice that she herself is about to have to question everything she thought she knew about the subject. Fortunately, the evening ends well.