Parallel Lives
What determines our biography? Fate, chance, others? And what influence does the zeitgeist have? Filmmaker Frank Matter set out to find people who, like him, were born on June 8, 1964, but in completely different circumstances. Following their biographies, the film takes us on a moving and visually powerful journey through the last decades.