Pandora's Hope
In a paradise-like ancient world Pandora discovers a mysterious yet intriguing box. Against Zeus warnings she “picks the fruit” and gets a first and harrowing glimpse of it's devastating content just by touching it. It is her husband Epimetheus who, out of love, persuades her to open it.