One Way Trip (3D)
Eight young people travel to the Jura with food and tents. It is peak season for magic mushrooms. Everything is fine until one of the guys who had left to get beer returns to the campsite battered and beaten up. Suddenly, a storm gathers and their telephones no longer work. The campers seek protection at a farm nearby, but this only renders a bad situation worse, for now they are trapped. Hounded by their eerie pursuers, a thrilling frenzy into death begins.