One Bullet Left
A musical ballad danced with restraint in an anonymous city at night. Two meeting places: the jazz bar and an old hotel. A melodrama with mysterious developments, a gangster thriller and a love story – a passionate encounter between Barney, the musician, and Justine, the prostitute. But there are old scores to be settled. A surreal film-noir comedy film.