On se le dit pour la détresse
Sarah and Ella were in love. Their relationship ended abruptly, and this breakup broke Ella’s heart. For one night, she goes back to a place that was dear to both of them. She remembers their conversations, their plans, their frolics. Her imagination, little by little, intertwines with reality. This reality, is it imagined? Everything seems to be confused, and Ella struggles with herself to find inner peace.