Ojo Eje
A bird glides over the waves of an ocean, its wings moving evenly and serenely through the air. Water swells up from an unknown source, erupting into itself before being scattered in a thousand drops onto the dream of a sleeping woman. The water engulfs the resting body like a rain of falling stars, before the bird returns to guide us out of this ocean of dreams.