O que te quero
It’s been a year since we were together. A year since you left me, or I left you. What does it matter? And suddenly here you are in front of me, smiling, radiant, pregnant. And there’s me, who thought he was cured of you. Suddenly you are there and a flood of images and memories washes over me. All I can do is run away. So I run away. A year ago you were already talking about cowardice.