O krávě
A patchwork of short situations and true stories from the lives of cows. Idyllic images of pastures with cows, a therapy garden where cows bring people the peace they are looking for, but also dramatic situations, the slaughterhouse or cows threatened by natural disasters alternate and reflect the life of cows. The bond between man and animal, in both a positive and negative sense, becomes clear. A human being, a cow and music meet in the last scene in peace and with love and let us hope for a better world.