O Fim do Mundo
After eight years in a correctional school, Spira returns to Reboleira, a slum which is being demolished in the Lisbon suburbs. While he goes back to his friends and family, Kikas, one of the neighbourhood's old drug dealers, makes it clear that he is not welcome.