Nuvem negra
The world of the favela Reboleira is coming to an end. A motorway project is threatening this little village in the heart of Lisbon. Alternating documentary segments on the local history with narratives by various inhabitants, the film captures a vulnerable way of life, in danger of imminent disappearance.