Nuit blanche
On the eve of a crucial date with his ex-girlfriend, Thomas experiences a nightmarish evening. Tossed between his roommate's kitchen and an imaginary shack, Thomas is confronted with his need to be loved. A journey, which will allow him to free himself from his guilt and to love himself before loving others.