Not Just Roads
The National Highway Authority of India (NHAI) is building 23 kilometres of highway every day. This unprecedented steamrolling of urban land corridors creates conflicts with communities, society and the environment. This film captures these conflicts through encounters with human and non-human actors entangled with the road construction.