Norma Dorma
Since Norma's partner disappeared nothing seems normal. Her son Lenny is growing up too fast. Norma's life as a single mom is a daily struggle – while in her sleep she is haunted by her missing Henri. One morning Norma wakes up to find herself pregnant. Is she losing her grip on reality or is there more to her lucid dreams? Maybe it's not too late to reunite her family. In Mikka she finds a sleep researcher linked to Henri's past. Norma starts to see the world with new eyes and trips into strange land as (un)real as a dream.