Non ho l'età
Carmela, don Gregorio, Gabriella and Lorella don't know each other, but they have a great deal in common. They arrived in Switzerland in the mid-60s, at the height of the great wave of Italian immigration, and experienced the difficult Schwarzenbach years. Different stories that intersect in the chords of one of the era's most popular songs, "Non ho l'età". Four stories that tell of migration, dreams and solidarity, but also of exclusion, xenophobia, clandestine behaviour and exploitation.