Nöldi Forrer - Ein Wille aus Titan
The swiss wrestling king Arnold "Nöldi" Forrer set himself the goal of setting a record for eternity: 150 wreaths, more than any other wrestler has ever achieved.
Nöldi Forrer was followed by a camera for six years. This film deals with the question of how far Nöldi is willing to go in order to still be able to participate in top-class sport despite his increasing age and persistent hip injuries.