Nightshade
A brother stabbed to death, two names on a slip of paper, and a venomous plan of revenge carried out during a private game of poker. After a young detective finds his murdered brother in a dark alley, he longs for revenge. A mysterious young woman with the requested information comes in handy. But is everything really as it seems? Is the young woman really trustworthy?