Newsman
While preparing a report on Africa Hugo, a roving newsman, runs into Louis, a doctor he had met 25 years earlier in Cambodia. After being seriously wounded in the course of a humanitarian mission, Louis decides to reveal his dark secret to Hugo. To keep the promise he makes to the dying man, Hugo leaves for Cambodia on what is destined to be a long voyage of discovery.