Nés derrière les pierres
Based on photographs of my relatives and my companion’s relatives, I have portrayed two families that could hardly be more different. My parents were farmers in Portugal before immigrating to Switzerland in the 1980s. His parents are Swiss academics. And I am somewhere in between.