Ne tissez pas comme des araignées les filets avec la salive des chagrins
Suffering from insomnia, Nina, a young woman, leaves Paris to return to her hometown in Provence. Following the unexplained disappearance of her sister, strange phenomena begin to take place and seem to be addressed to her. One night, Nina sees something, an apparition that will lead her in her sister's footsteps.