Né à Belfond – versteckt geboren
«La Kinderfabrik»: that’s what locals called the home for unwed mothers and their babies. In the village, people did not like to talk about the Foyer St. Joseph in Belfond. Children like Nicole and Urs were born here – hidden from neighbors, families and the surrounding community.