Nastinka
Since the birth of his daughter Anastasia, Sébastien Guiberti has made a break with his hooligan past. Weakened by illness, he engages each day like a new battle. Permeating his own memories and those he describes to the filmmaker is his desire to give his daughter a testimony to the love that binds them.