Naranjos en flor
Laura, a young Swiss-Spanish woman, takes a trip to visit her 100-year-old grandmother. After working in Switzerland for fifteen years, Carmen now lives in Seville. The generational difference brings to light their different, often conflicting views on the condition of women.