Naïma
The film portrays Naima Serroukh on her way to establish her pilot project “tasamouh” against religious radicalization. Naima's story is told along her work with young people and gives us insight into the complex world of prevention work. She also immerses us in the colourful everyday life of the Muslim community in Biel, where we encounter the different faces of Islam in Switzerland.