The episode film tells of the fates and experiences of various people in the city of Zurich over the course of one Friday night. Total strangers meet at six different locations. Two young unemployed people want to rob a bar, a group of Swiss and Germans play cards, a Zurich wannabe meets with a psychologist in an attempt to overcome his inability to relate to others and a banker cheats on his wife.