My Little One
An urgent plea from Jade, with whom they once shared a passionate bond, brings two European men, Alex and Bernardo, to an unexpected encounter in the Arizona desert, in Navajo Nation. They are introduced to the harsh reality of Jade’s life by her precocious, free-spirited 10-year-old daughter, Frida. Their views on life, love and even death are about to change forever.