Mutante
“Did you disappear?” “No, I was always here...” Eugénia, an actress making a comeback, is preparing for her next film role as a museum guard. She is trained by Marco, her colleague for the day. As Eugénia walks through the different rooms of the Fine Arts Museum, she is confronted with the passing of time and gradually surrenders to the power of the works of art.