Muñeca
A grim tale of hidden undercurrents: desires, fears, manipulation and animal instincts vie with each other in a maelstrom of passions and pitfalls. A pretty young woman, driven by the sadism of an egomaniac and her own, apparently unwilling oppression, mutates into a human marionette, “muñeca”.