Mountain Flesh
Hikers pass by, while the village fountain gently sputters and the church bells ring out across the valley. But the idyll of summer is disturbed by recurring noises. Will the mountain come down eventually? As a mountain village loses its foundations, the crumbling becomes louder and louder.