Motel Molotov
A knock at the door. A young woman lets her married lover enter the motel room. An inexplicable magnetism draws them to each other time and time again, however, the woman always ends up alone. Both are aware that their love can only last until the door closes behind the man, yet, the intensity between them grows stronger and stronger. The closer they become, the more they realize that their affair is asking more of them than they can give. In order to find each other, they have to let go.