Monte Verità
1906. Hanna wants nothing more than to free herself from her bourgeois corset. When she flees to the notorious Monte Verità, leaving her daughters behind, she is initially reluctant to accept the free lifestyle of those seeking meaning. But when she begins to photograph the guests, she grows beyond herself. In her devotion to art, she has to ask herself: can she return to her family without giving up herself?