Montana 1977
It was in Switzerland in 1977 that Moretti and Rey, two narcotics agents, carried out a routine operation in a hotel in Valais. They were looking for a heroin dealer. What began as a simple working day turned out to be a real turning point in the duo's life. Together they will have to work together for better and especially for worse. They will be ready to do anything to get out of this desperate situation.