Mitten ins Land (mit Pedro Lenz)
Expeditions to the heart of the country with the author Pedro Lenz, who lives above the Flügelrad Restaurant next to the railway station in Olten. An oscillating snapshot of the prevailing mood in Swiss society emerges from the interplay between stories of everyday life and Lenz’s reflective texts in Swiss dialect, replete with laconic poesy and a tinge of yearning.