Millionenschwer verliebt
Lisa Roth loves her family deeply, but doesn’t get much love reciprocated. Her lover, wannabe artist René, as well as her incorrigible mother Ruth and her spoiled son Jörg all demand her services, one way or the other. But no-one considers Lisa’s needs, least of all Lisa. When Lisa discovers René in bed with another woman, she decides enough is enough and runs off, leaving everyone behind.