Mife et Miso vont en bateau
In the near future, Xzir, a woman in her thirties, finds herself faced with an unwanted pregnancy. In the ultra-digital, techno-authoritarian society in which she lives, pregnancies are automatically entered in a national register and monitored by the state, abortions are banned. Xzir is going to take the illegal path of the DarkWeb to end her pregnancy, whatever the cost.