Michel Corboz
Johann Sebastian Bach’s Mass in B Minor is hailed as one of the most monumental works in classical music. Rehearsals, recordings and performances of the piece provide insight into the working methods of a man who has abandoned the beaten track of customary interpretation of Baroque music: Michel Corboz.