Meschugge
A murder case in the New York Jewish milieu. David, the son of the victim, sets out with a private detective to track down the killer. He meets Lena, who fascinates him, and whose mother disappeared to Germany the day after the murder… The film combines a passionate love story with an electrifying thriller where the characters' fate are inextricably bound together in a web and caught up in the march of the story.