Ménage à trois
An 85-year-old widower, decides to give up his apartment. Pauline Pappert and Therese Heinze, both also 85, have lived in a shared female-flat for ten years. Looking for a new female roommate in vain, they are now willing to try it with a man. The first few weeks in the shared flat is a big challenge to all parties. In a sensitive way the two ladies manage to convince their new flatmate of the new lifestyle. While Therese Heinze believes she needs to educate him here and there, Pauline Pappert takes big pleasure in flirting with him. Unfortunately, the high spirits wouldn’t last.