Membran
Has the catastrophe already happened or is it about to? Two men and a woman sit in their bunker-like apartments, as if they were in a waiting room. Overwhelmed by the flood of media information and guidebook words of wisdom, they seek stability in the piano play of the educated middle-class and Far-eastern self-optimization techniques. Their passive bewilderment turns into frenzied activism. Now something has to happen! But nothing does.