May
May, a young Chinese woman is married to an elder Swiss man. She secretly works at a flower shop, where she meets a young suitor. When May’s husband finds out about her job, he forbids her to work. As May decides not to listen to him, they get into a fight. The unpopular neighbour comes to May’s aid, in a rather bizarre way.