Max G. Bollag, Galerist
A mini portrait of Max Bollag, a pioneer of art exhibitions in Switzerland as well as one of the first auctioneers, who died in 2006 at the age of 93. Anne Cuneo had the good fortune to film him the year before his death. The film includes photos taken recently and others from the archives, providing a brief portrait of the life of this extraordinary individual.