Mathias Gnädinger - Die Liebe seines Lebens
Mathias Gnädinger was an audience favourite, a challenge for us directors and a guarantor for anecdotes that will be told long after his death. The film accompanies his wife Ursula on a journey commemorating her late husband and attempts to comprehend the gaps now left behind in local theatre and filmmaking.