Marzili Badi
A disciplined swimmer is doing her laps. Synchronised swimmers emerge from the water. Seemingly weightless, they carry out their performance. A mosquito strikes with a bite. A teenager jumps effortlessly off the diving board. The water turns red. Is it lava? Or perhaps even blood? Irrespective of all this, the swimmer carries on with her laps.