Mare
Mare has never flown, although she lives right next to the airport with her husband and their three teenage kids. She loves her family, cares for them, but sometimes almost feels like a stranger in her own home. Who are these people she lives with? Mare finds herself gazing at the planes overhead, longing for change and the unknown. When one day a younger man moves into the house next door, she puts her life to the test.