Marcel Dupertuis. Un café et deux babas.
When Marcel Dupertuis, an aging and ailing radical artist, loses his iconic painting and sculpting studio, he embarks on a journey of reinvention through photography and writing, rallying allies to preserve his legacy. As his final exhibition unfolds, a haunting question remains: is there still a place for artists outside the market-driven world?